RETURNAREA SI INLOCUIREA PRODUSELOR
Galatek doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%. Stim ca acest tel e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.
Conditiile in care le puteti returna sunt:
– Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
– Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului, intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:
– Completati formularul de returnare / inlocuire acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
– Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!
– In colet adaugati – certificatul de garantie (unde e cazul), copia dupa factura si toate accesoriile primite,
– Trimiteti coletul la urmatoarea adresa: oras Targoviste, Bd. I.C. Bratianu, nr.49, jud Dambovita
– Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat in formularul de returnare / inlocuire.
Important:
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.
Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactcontactati echipa Galatek email: office@galatek.ro si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati formularul de returnare / inlocuire. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea formularului de returnare / inlocuire si completarea tuturor campurilor de acolo. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Galatek. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru formularul de returnare / inlocuire. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor Observatii generale – Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.